Alla inlägg under september 2010

Av linda - 26 september 2010 00:14

Pratar med mitt hjärta, det är det bästa!


Vi har en bortskämd liten bebis i magen. Beställde nyss lite mer kläder till min lilla älskling och en present till min stora älskling.

(ursäkte min obäddade säng..) Lite av lilla älsklings kläder :)

  

Av linda - 25 september 2010 20:19

  

Jag just nu.

SAKNAR MIN VIGGO!


Både igår och idag har jag vart hemma medans min fina sambo Malin är på fest, jag orkar helt enkelt inte. Pratar lite med min bror där hemma, saknar min familj och pojkvän så sjukt mycket!

Sitter och kollar på "Dansfeber", senare ska jag se min favoritfilm "Norbit" (som jag förövrigt sett 16 gånger, seriöst!). Ska också cama och spela spel med min fina pojkvän!


Tänkte för er som inte träffar mig så mycket visa vad jag växt på bara några veckor!

Nu syns det till och med med kläder på! 


v. 18 (17 +0)  

 

v. 18 (17+0)

 



v. 15 (14 +2)

   



v. 13 (12+ 5)

  


Höstvandringen kommer i ett annat inlägg, när jag orkar!

Av linda - 24 september 2010 17:07

Nu är jag äntligen tillbaka efter höstvandringen. Tråkigt nog kunde jag bara vandra en dag eftersom jag fick ont i mina ljumskar, antagligen foglossning..

Skriver mer om veckan när jag orkar, är så himla trött!


Bebis mår fint och nu är det mindre än en vecka kvar till ultraljud! <3

Av linda - 19 september 2010 21:40

Hur bor du: i lägenhet med malin 
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 160
Kan du laga mat: absolut
Vad jobbar du med/pluggar du: fritidsledare
Vad har du på dig just nu: kläder
Har du någon fobi: spindlar och getingar 
Hade du en bra kväll igår: verkligen!
Vilket är ditt senaste inköp: toblerone
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lön
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: det vet jag inte
Vem snackade du med senast: malin
Varm favoritdricka: varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: ingen aning.
Saknar du någon just nu: ja, om jag gör!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: beror på, retas..
Någon jag stör mig på: finns några.
Intressen: älskling!
senaste person du kramade: malin
Senaste person du ringde: telefonbanken
Senaste person som ringde dig: cristoffer elander..
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja, jag har min fina bebis i magen!

Längtar du till din nästa födelsedag: nej, inte så mycket.
Har rakat dina ben någon gång: vilken tjej i min ålder har inte?
Är du sugen på något nu: nää
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: ja ibland
Attraheras du av män med skägg: det sticks!
Micro-pop eller poppa själv: inget av det
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: valet är nu! ja det gjorde jag
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: verkligen, hade vart bättre om älskling bodde närmare just nu.
Har någon annan sovit i din säng inatt: min älskling
Vad tycker du är äckligt: kryp
Har du pengar på mobilen: ja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06
Var köper du dina matvaror ifrån? coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en ny garderob
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nej
När var senast någon stötte på dig? hm, förra veckan
Vad åt du till middag senast? pizza..
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? haha gör fortfarande
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? i november
Pratar du några andra språk? nej
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion? dricka, godis & älskling 
Vad har du för väder? mörkt och vått
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? idrott
När sov du senast på golvet? haha vet inte
Vilken är din favorit drink? sex on the beach 
Gillar du din boendesituation? älskar
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? vet inte, sover alldeles för lite
Är dina dagar fullbokade och stressiga? jaa
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ja, haha
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Tror du på liv på andra planeter? ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vet inte
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? ja
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på vem.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? ja om jag är ensam
Tre saker du alltid har med dig? mobil nycklar och mitt kort.

Av linda - 19 september 2010 21:30

Idag åkte min kärlek hem. Det gör ont, jätte ont i mig att jag inte har dig här hos mig. Om jag skulle få bestämma skulle du alltid vara här hos mig. Du är den jag vill leva resten av mitt liv med, den finaste personen i hela världen. Jag älskar dig.

Jag längtar tills vi blir en egen liten familj, du, jag och bebis. Supertrion! <3


     

Aldrig utan dig.

Av linda - 15 september 2010 08:50

Om en timme åker jag tillbaka "hem" (?). Jag saknar redan Viggo som är i skolan, men som tur är kommer han till mig på fredag med Magnus, Malins pojkvän. Åh, vilken mysig helg vi kommer ha! Fina människor.

Är framme kvart i tre i Kristinehamn där jag bor nu. Kommer sakna min familj, men dom träffar jag ju en snabbis om två veckor när jag kommer hem för att göra ultraljud - gud som jag längtar!!



Av linda - 14 september 2010 08:44

Blir dåligt med uppdatering när jag är hemma, vill umgås så mycket jag kan med min älskling. Nu är han i skolan och jag har precis pratat med min barnmorska om vandringen, ska bli skönt att slippa bära på väskan, haha!

Senare ska jag gå och fika med Kajsa och Johanna, och berätta för Johanna att jag är med barn, Kajsa vet redan. Hm, undra vad hon säger..


Vet inte så mycket vad jag ska skriva, bebis mår bra i alla fall.


Längtar efter dig!

Av linda - 12 september 2010 10:30

Ligger hemma i sängen, älskling gör frukost till mig. "Fattiga riddare" blir det. Känns så underbart att vara hemma, känns på något sätt som att man aldrig vill tillbaka - men det är kart, har ju så många superbra kompisar där uppe!


Senare ska vi väl träffa Olivia och Magnus kanske, och kolla på deras nybyggda hus - SPÄNNANDE!

Men nu ska jag återgå till det jag gjorde innan, slappa!


Bebis växer mycket och är lika glad som jag över att få vara hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards